Publicat de: victorjosu | Noiembrie 18, 2008

Igor Dobrovolski: „Dacă o să mai fiu trădat, o să renunţ la echipa naţională”

Dobrovolskii

Dobrovolskii

Selecţionerul Igor Dobrovolski recunoaşte că naţionala condusă de el este în picaj, dar spune că va mai face o încercare pentru a redresa situaţia echipei. În acelaşi timp, selecţionerul a declarat că reuşita depinde atât de el ca selecţioner, cât şi de fotbaliştii moldoveni. „Eu am să încerc să fac ceva pentru ca naţionala să aibă rezultate, dar dacă încă o dată o să fiu trădat de unii fotbalişti care nu vor binevoi să răspundă la convocările echipei naţionale, atunci cred că o să renunţ”, a spus Dobrik, cu două zile înainte de meciurile din cadrul mini-turneului din Estonia.

Selecţionerul a spus că nu ţine morţiş să fie în continuare antrenor la naţională, dar, atât timp cât va ocupa această funcţie, vrea ca să fie respectat de câtre jucători. „Faptul că unii jucători nu vor veni la naţională nu se va răsfrânge negativ asupra mea, chiar dacă am să am unele regrete. În primul rând, vor avea de suferit suporterii şi imaginea fotbalului moldovenesc. Eu am să am de lucru, nu mă pierd”, a spus selecţionerul.

Se folosesc de naţională

La fel ca şi preşedintele FMF, Pavel Ciobanu, antrenorul naţionalei i-a criticat dur pe unii jucători care joacă pentru echipa naţională a R. Moldova. „Este adevărat că pentru unii jucători echipa naţională este ca o punte de a juca şi a prinde un contract la o echipă mai bună. După ce prind un contract de 3-4 ani, aceşti fotbalişti nu mai joacă nimic, se mulţumesc cu această realizare. Mai mult, ei refuză să mai vină la echipa naţională. Ulterior, când li se termină contractul cu echipa respectivă, unii dintre ei mai au şi tupeul să telefoneze şi să se autopropună la echipa naţională. Şi asta nu pentru că tare-şi doresc să apere culorile tricolorului, ci pentru că au nevoie de un nou contract şi trebuie să se afirme”, a explicat cum stau lucrurile selecţionerul.

Vrea să întinerească echipa

Referindu-se la meciurile amicale cu Estonia şi Lituania de pe 18 şi, respectiv 19 noiembrie, Dobrik a spus că nu are mari aşteptări. „O să mă întâlnesc cu toţi jucătorii cu o zi înainte de meci. Să vedem mai întâi cine o să vină, căci s-ar putea să am unele surprize”, a spus zâmbind antrenorul, care a lăsat să se înţeleagă că rezultatul din aceste meciuri nu-l interesează cel mai mult. „Eu vreau să-i văd la treabă pe cei şapte jucători care au fost convocaţi în premieră. În funcţie de cum se vor comporta în aceste două meciuri, depinde oarecum şi viitorul lor la naţională. S-ar putea să fie un nou început în ceea ce priveşte reconstrucţia din temelii a echipei naţionale. Ce-mi rămâne de făcut dacă unii jucători refuză să mai joace pentru naţională, iar alţii ca Viorel Frunză nu au dat randament de când sunt la naţională? Trebuie să întreprind ceva, dar nu vreau să mai fiu trădat”, a încheiat Dobrik.

(Jurnal de Chisinau)

Lasă un răspuns

Categorii

