Publicat de: victorjosu | Decembrie 2, 2008

Ronaldo si-a indeplinit visul

Balonul de Aur 2009

Ronaldo: Balonul de Aur 2009

Unul dintre cele mai rivnite trofee din fotbal este „Balonul de Aur” , care este decernat de France Footbol in fiecare an in urma unui sondaj printre ziarele si revistele sportive. In acest an ziaristii au decis ca titlul de cel mai bun jucator de fotbal din Europa sa-i fie acordat portughezului de la Manchester United Cristiano Ronaldo. Fotbalistul de 23 de ani a obtinut o victorie concludenta (446 puncte) depasindu-i pe Lionel Messi (vedeta Bearcelonei acumulind 281 de puncte) si pe spaniolul lui Liverpool Fernando Tores (179 puncte).

„Este o zi care va rimine in amintirea mea ca una din cele mai frumoase zile. Am visat sa cistig acest trofeu din copilarie, am trecut o multime de teste in cariera mea, dar in cele din urma, am izbutit sa-mi implinesc acest vis.” – a declarat Ronaldo, care este primul fotbalist a lui Manchester United ce cistiga acest trofeu dupa legendarul Jorge Best in 1968.

aur

Responses

  1. It`s best information. Thanks


Lasă un răspuns

Categorii

