Publicat de: victorjosu | Decembrie 16, 2008

Zimbru l-a refuzat pe Rebeja

Radu Rebeja - primul marcator al echipelor din Moldova in Cupele Europene

Radu Rebeja - primul marcator al echipelor din Moldova in Cupele Europene

Fundaşul Radu Rebeja, jucătorul care a îmbrăcat de 74 de ori tricoul echipei naţionale şi a marcat două goluri, a abandonat cariera de jucător profesionist, iar începând din 2009 va ocupa funcţia de vicepreşedinte al Federaţiei Moldoveneşti de Fotbal (FMF). Rebeja, care are 35 de ani, a promis anterior că o să-şi încheie cariera la FC Zimbru, echipă care l-a lansat în fotbalul mare, dar în urma unor negocieri înţelegerea a căzut.

„Eu am vrut să-mi închei cariera la FC Zimbru, dar se pare că cineva din conducerea clubului nu a vrut asta. Cei de la FC Zimbru au invocat faptul că am cerut un salariu exagerat, dar nici pe departe nu a fost aşa. Credeţi-mă, nu am cerut nimic, ci i-am lăsat pe ei să-mi propună o sumă rezonabilă”, a spus proaspătul vicepreşedinte al FMF, care deocamdată nu ştie ce o să facă în fruntea forului fotbalistic din R. Moldova. „A fost un an tare dificil, iar acum vreau să mă odihnesc. După sărbători o să mă apuc de lucru. Ştiu doar că mă voi ocupa de echipa naţională a R. Moldova, dar nu am un plan de acţiuni în acest sens”, a mai spus Rebeja.

Rebeja, care este lider la capitolul selecţii la echipa naţională, a debutat la prima reprezentativă cu 17 ani în urmă, într-un meci cu Georgia.

Responses

  1. lasa ca de foame nu va muri…………. salut pentru acei care mau recunoskut


Lasă un răspuns

Categorii

